MARTENTI Art&Technology

Internetowa promocja audiowizualna

Strategicznie zintegrowany zestaw innowacyjnych narzędzi e-marketingowych

Realizujemy atrakcyjną zawartość video w formie videopozycjonerów, skutecznie eksploatujemy potencjał i możliwości kanału YouTube, tworzymy kreatywną narracje o Twojej ofercie i dodajemy turbo-doładowanie technologiczne do treści multimedialnych. Efekt? – organiczne wyniki wyszukiwania w formie ramek video, znaczące zwiększenie rankingu Twojej strony, bezpośrednia odpowiedź multimedialna na zapytania i możliwość integracji przekazu audiowiazualnego w innych ścieżkach promocji.

Videopozycjonowanie

Videopozycjonowanie to nowa, doskonała alternatywa dla tradycyjnego pozycjonowania. Jest to również bezpośrednia odpowiedź atrakcyjnym, audiowizualnym komunikatem marketingowym na zapytanie zainteresowanego użytkownika.

Firmowy kanał YouTube

Firmowy kanał YouTube ma olbrzymi potencjał marketingowy! Stanowić on może ważną składową obecności marki w sieci i jest jednocześnie platformą publikacji używaną przy videopozycjonowaniu. Dobrze przygotowany kanał firmowy może być zaskakująco skuteczny.

Wzmocnienie technologiczne

Elementy internetowej promocji audiowizualnej są wzmocnione technologicznie. Polega to na dodatkowym, synergicznym wykorzystaniu różnych mechanizmów i możliwości technologii webowych aby uzyskać maksymalne możliwe korzyści strategiczne ze zrealizowanych produktów.

Kreatywna zawartość

Kreatywna zawartość to zwarta, dynamiczna, atrakcyjna i nowoczesna komunikacja marketingowa w formule multimedialnej, która jest łatwo dostępna przez wiele różnych urządzeń.

Co to jest videopozycjonowanie?

Videopozycjonowanie jest innowacyjną metodą pozycjonowania internetowego wykorzystującą wzmocnioną technologicznie publikacje materiałów video w serwisie YouTube. Jest to również skuteczna metoda prezentacja treści marketingowych trafiających ‘na skróty’ bezpośrednio do zainteresowanego odbiorcy, a jednocześnie materiał uzyskuje wysoki ranking w YouTube.

Na czym polega videopozycjonowanie?

Google docenia i priorytetyzuje treści video – umiemy to skutecznie wykorzystać! Poprzez odpowiednie przygotowanie materiałów video (tzw. videopozycjonerów), ich specjalistyczną publikację na firmowym kanale YouTube wraz ze wzmocnieniem technologicznym, uzyskuje się wyświetlenie (przez wyszukiwarkę Google oraz wyszukiwarkę YouTube) danego filmu jako odpowiedź na zaplanowane zapytania. Jednocześnie, poprzez integrację videopozycjonerów ze stronami www videopozycjonowanie zapewnia podniesienie rankingu danej strony i zwiększa wyszukiwalność danego serwisu.

Co to jest videopozycjoner?

Videopozycjoner to wzmocniony technologiczne film video opublikowany w serwisie YouTube (oraz w innych serwisach publikacji video) pojawiający się jako samodzielny wynik wyszukiwania na dane słowo kluczowe/frazę wyrazową. Dodatkowo jest to wyróżniający się, atrakcyjny, organiczny wynik wyszukiwania – obrazek z klatką filmu.

Dlaczego warto zastosować videopozycjonowanie?

„Tradycyjne” pozycjonowanie (SEO) jest bardzo szeroko stosowane i mocno eksploatowane. W wielu branżach może być trudno uzyskać wysokie pozycje, gdyż trzeba „przepychać się” z innymi, równie dobrze wypozycjonowanymi stronami. Wiąże się to oczywiście również z kosztami i czasem.

Videopozycjonowanie to innowacyjna droga „na skróty” w uzyskaniu wysokich rankingów w Google i wejście na korzystne pozycje „tylnymi drzwiami”, a przy nieco rzadszych frazach kluczowych można uzyskać spektakularne efekty w bardzo krótkim czasie. Co więcej, videopozycjonowanie pozwala na wizualne „wybicie się” ponad inne strony poprzez wyświetlenie wyróżnionego wyniku - ramki filmu wraz z linkiem i opisem.

Czy mogę trafić na pierwszą stronę?

Jak najbardziej! I to znacznie łatwiej i szybciej niż za pomocą „tradycyjnego” pozycjonowania. Jednak pozycja w wyszukiwarce będzie zależna od wielu czynników, które oczywiście można optymalizować, aby uzyskać jak najwyższy ranking. Videpozycjonowanie może być też połączone z innym formami pozycjonowania i zapewnić efekt synergiczny.

Podsumowanie korzyści
  • Innowacyjna metoda pozycjonowania
  • Doskonała alternatywa (lub wzmocnienie) dla pozycjonowania ‘typowego’
  • Wyróżniony wynik wyszukiwania – ramka z klatką filmu
  • Prezentacja atrakcyjnej treści audiowizualnej bezpośrednio na zapytanie
  • Zwiększenie rankingu stron zintegrowanych z videopozycjonerami
  • „Droga na skróty” na wysokie pozycje w Google
Dlaczego warto mieć firmowy kanał YouTube?

Serwis YouTube, wraz z innymi serwisami społecznościowymi, jest ważnym i znaczącym elementem promocji firmy/marki w internecie. Dbałość o możliwie wyrazistą obecność w wielu różnych punktach kontaktu z klientem on-line jest koniecznością dla każdego niemal biznesu.

Posiadanie i zarządzanie własnym kanałem YT pozwala w pierwszej kolejności na publikację własnych treści marketingowych w atrakcyjnej formule audiowizualnej, ale co równie ważne zapewnia kontrolowanie poprawnej obecności marki w obszarze olbrzymiej już ilości materiałów video z różnych innych źródeł. Internauta powinien mieć możliwość znalezienia w YouTube oficjalnych/firmowych materiałów audiowizualnych dotyczących danej firmy/marki.

Jakie są możliwości?

Najważniejszą i niemal „zapomnianą” zaletą serwisu YouTube jest możliwość bezpłatnego i wygodnego publikowania wysokiej jakości video, a zapewniana ‘w tle’ infrastruktura technologiczna umożliwia płynne, wysokowydajne i bezawaryjne odtwarzanie video przez wielu użytkowników, na różnych urządzeniach i na wszystkich niemal systemach.

Jednak YouTube to nie tylko publikacja i szeroka dostępność materiałów video. Usługa ta ma olbrzymi potencjał marketingowy i można go świetnie wykorzystać. Firmowy kanał YouTube zawierać może graficzne elementy brandingowe, połączony jest z usługą Google+, i zapewnia szeroki zakres funkcji do promocji opublikowanych materiałów, ich integracji w innych stronach i usługach, cross-linkowania do innych miejsc i do innych materiałów, interaktywności kadru video oraz mechanizmy społecznościowe. Przy czym funkcjonalność serwisu YouTube jest stale udoskonalana oraz rozbudowywana.

Jak to wykorzystać i od czego zacząć?

Warto zainspirować się dobrze zrealizowanymi kanałami video i różnymi treściami/filmami. Można spróbować założyć personalny kanał YouTube i sprawdzić dostępne funkcjonalności. Jednak najważniejsza zawsze będzie treść, czyli materiały które publikujemy. Proponujemy kontakt z nami i wspólną burzę mózgów co można zrobić w Państwa kontekście.

Jakie korzyści uzyskuje ze współpracy z MARTENTI?

MARTENTI zapewnia komplementarne rozwiązanie systemowe i połączenie wszelkich kompetencji:

  • kreatywną produkcję profesjonalnych materiałów audiowizualnych, na poziomie trudnym do uzyskania w produkcji amatorskiej
  • realizację produkcji bezpośrednio w zgraniu z pozostałymi czynnikami sukcesu
  • innowacyjną usługę videopozycjoniowania
  • doskonałą znajomość możliwości i skuteczne ich wykorzystanie
  • znajomość kontekstów wykorzystania
  • doświadczenie pozwalające na wybranie optymalnej strategii
  • wsparcie kreatywne i strategiczne
Co to znaczy kreatywna zawartość?

Uzyskanie uwagi użytkownika on-line wymaga ciekawego i odpowiedniego do kontekstu przedstawienia treści, która sama w sobie również podlega surowej i błyskawicznej ocenie. Kreatywna zawartość oznacza w naszej opinii spójną integrację formy, konwencji, treści oraz technicznego sposobu komunikacji (sztuka i technologia).

Pomysłowy i zdobywający zaangażowanie odbiorcy przekaz marketingowy wymaga specjalistycznej, interdyscyplinarnej wiedzy, doświadczenia, wyczucia, jak i sporej dawki umiejętności artystycznych oraz kreatywności. Z pewnością nie jest to jedynie zaskakująca i nietypowa formuła czy kompozycja, przy czym w wielu zastosowaniach będzie to zupełnie nietrafne.

Co proponuje MARTENTI?

MARTENTI oferuje tworzenie indywidualnych treści, pomysłów i koncepcji komunikacji marketingowej, w szczególności związanych z wykorzystaniem najnowszych technologii w działaniach promocyjnych. Kreujemy strategie i scenariusze narracji marketingowej w działaniach wielomediowych oraz wymyślamy, sugerujemy i projektujemy atrakcyjną zawartość multimedialną.

Specjalizujemy się w internetowej promocji audiowizualnej, cross-platofrm multimedia oraz kreacji marketingowej. Nasze atuty to kreatywność, interdyscyplinarność, wiedza biznesowa i doświadczenie. Proponujemy komplementarną i synergiczną kompozycję narzędzi i treści e-marketingowych dostosowanych do celów strategicznych klienta.

Kreatywna zawartość czy content marketing?

Udana komunikacja marketingowa powinna usatysfakcjonować obie strony. Nie jest to „sztuczka”, która spowoduje „zaczarowanie” klienta. Oznacza to możliwie najlepiej opracowaną treść i formułę, która zaciekawi, zaangażuje, oraz przekona i upewni odbiorcę, iż chcemy rozwiązać jego problem, dostarczyć produkt jakiego poszukuje, ale również iż rozumiemy jego stanowisko, szanujemy jego inteligencję, wiedzę i swobodę wyboru. W realizacji dialogu z klientem należy uwzględnić zarówno treść, formę, konwencję, sposób kodowania, symbolikę oraz kontekst kulturowy i czasowy.

Czy kreatywność przekazu będzie pomocna? Z pewnością! Czy klient oczekuje ciekawych treści i rzeczowej odpowiedzi na jego zainteresowanie? Oczywiście! Czy można to połączyć? Trzeba!

Podsumowanie korzyści
  • świeże spojrzenie z zewnątrz
  • interdyscyplinarne podejście
  • swoboda kreatywna
  • niezależność od mediów i kanałów dystrybucyjnych
  • doświadczenie biznesowe
  • priorytet korzyści biznesowych
  • background artystyczny
  • znajomość realiów realizacyjnych
Czym jest wzmocnienie technologiczne?

Wzmocnienie technologiczne elementów internetowej promocji audiowizualnej to ich dodatkowe turbo-doładowanie. Jest to zastosowanie wybranych technologii webowych do „opakowania” publikowanych i integrowanych elementów. Szczegółowy zakres wzmocnienia technologicznego może być różny. Dostosowujemy go do danego kontekstu, założonych celów oraz realizowanej strategii marketingowej.

Jakie korzyści wynikają ze wzmocnienia technologicznego?

Mogą to być dodatkowe efekty komunikacyjne, korzyści wizerunkowe, tricki pozycjonujące, podniesienie rankingów stron, uzyskanie dodatkowego linkowania czy możliwości agregowania treści przez innych uczestników rynku.

Wzmocnienie technologiczne zapewnia też skuteczne videopozycjonowanie oraz łatwiejszą integrację z dodatkowymi ścieżkami e-dystrybucji i e-publikacji treści. Równie ważną korzyścią może być uzyskanie wielu danych analitycznych. Wzmocnienie technologiczne może być także strategicznym przygotowaniem do szybkich zmian e-otoczenia oraz gotowością na ewentualne kroki konkurencji.

  • MARTENTILogo
  • MARTENTI Sp. z o.o.
  •   ul. Beli Bartoka 24/U3
         (budynek Panoramika)
         92-547 Łódź
         POLAND
  •   +48 42 29 87 112
  •   +48 42 29 85 127
  •    +48 502 127 570
  •  info@martenti.com.pl

Informacja o firmie

MARTENTI jest bazującą na wiedzy innowacyjną firmą kreacyjno-technologiczną. Jesteśmy ekspertami w kompleksowej, kreatywnej realizacji i efektywnym zastosowaniu multimediów oraz produkcji audiowizualnych w e-marketingu. Nasze produkty synergicznie łączą sztukę i technologię. Skutecznie wykorzystujemy potencjał i możliwości dzisiejszych urządzeń komunikacyjnych i technologii multimedialnych. Kreujemy rozwiązania poza utartymi schematami i możemy zaproponować inne podejście.

MARTENTI realizuje innowacyjne projekty z wielu różnych dziedzin, które integrują multimedia, technologie informatyczne i produkcje audiowizualne. Jesteśmy przekonani o znaczącej i stale rosnącej roli przekazu multimedialnego w rozwoju komunikacji marketingowej i nowych mediów. Zapraszamy Państwa do współpracy!

Zastosowane technologie

Formularz kontaktowy